Nowości
Koszulka Maya Ecru S-XXL
Koszulka Maya Ecru S-XXL

107,00 zł

Piżama Maya 1/2 Top Ecru  S-XXL
Piżama Maya 1/2 Top Ecru S-XXL

120,00 zł

Koszula Erica Krata Ecru S-XXL
Koszula Erica Krata Ecru S-XXL

108,00 zł

Koszula nocna Emma Czarna S-XXL
Koszula nocna Emma Czarna S-XXL

135,00 zł

Koszula nocna sexy czarna  S-M
Koszula nocna sexy czarna S-M

80,00 zł

Skarpety 0200 Walentynki 37-41
Skarpety 0200 Walentynki 37-41

15,00 zł

Koszula nocna Florencja S-XXL
Koszula nocna Florencja S-XXL

128,00 zł

Bestsellery
Reformy damskie 100% bawełna
Reformy damskie 100% bawełna

29,00 zł

Kalesony męskie Termoaktywne
Kalesony męskie Termoaktywne

34,00 zł

Slipy młodzieżowe (4 szt.)
Slipy młodzieżowe (4 szt.)

50,00 zł

Półhalka damska,przed kolano
Półhalka damska,przed kolano

56,00 zł

Kalesony męskie ,20% wełny
Kalesony męskie ,20% wełny

85,00 zł

Rajstopy Blye Cellulite 50 den
Rajstopy Blye Cellulite 50 den

30,00 zł

Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacja i zwroty

 Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania. Jest to podstawa do uwzględnienia reklamacji bądź zwrotu produktu.

      
 
Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Karo F.H.U Karlikowski Grzegorz
ul. Otomińska 31A
80-178 Gdańsk


 Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48  600694321.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, kurier jest zobowiązany do sporządzenia protokołu rozbieżności.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemną reklamację według szablonu dostępnego tutaj, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
    W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklepkaro@karofhu.pl lub telefonicznie: +48 600894321. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 
Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny a produkt musi być w stanie niezmienionym. Musi być przesłany w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tych warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

    Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem.
    Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według wzoru zamieszczonego tutaj, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
    W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy jest kompletny).
    Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 
Poniżej adres gdzie można wypełnić formularz zwrotu przez Poczta Polska.

 

https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main



Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Karo F.H.U Karlikowski Grzegorz
ul. Otomińska 31A
80-178 Gdańsk






 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl